OLPH School News

09-06-2015From the PrincipalMrs. Catherine Lucero

Hello from the Principal

OLPH Fall Festival

The Festival will be Nov 12-15. This year the festival is a Parish/School Festival, which means all groups are invited and encouraged to participate.
Our next meeting will be on Sep 16, at 6:00pm in the hall.
We hope to see you there!
If you have any questions, please feel free to contact Mrs. Lucero at 623-931-7288.
Thank you for your support!

Our first School Mass and Dinner will be Sep 12. The Kindergarten and 8th grade will host the dinner.
Sep 13 is Grandparents day, so we ask all grandparents to come to the dinner for a special recognition.

We have started our fall sports for students in 5th-8th grade. The girls play volleyball and the boys play flag football.
Thank you to the volunteer coaches for supporting the sports program and students of OLPH.

OLPH Festival de Otoño

El festival será del 12-15 de noviembre. Este año es un festival de la Parroquia y de la Escuela, lo que significa, que todos los grupos están invitados a participar. La próxima reunión para el festival será el 16 de septiembre a las 6:00pm en el salón parroquial. Si usted tiene preguntas, por favor no dude en ponerse en contacto con la directora de nuestra escuela Mrs. Lucero, al 623-931-7288. Gracias por su apoyo.

Nuestra primer Misa y Cena será el 12 de septiembre. Ofrecida por el octavo grado y Kínder. El 13 de septiembre es el día de los abuelos, así que pedimos a todos los abuelos que vengan a la cena para un reconocimiento especial.

Hemos empezado nuestros deportes de otoño para los estudiantes de grados 5-8. Las niñas juegan al voleibol y los chicos juegan al futbol de bandera. Gracias a los entrenadores voluntarios por apoyar el programa de deportes y los estudiantes de OLPH.

BACK TO LIST