OLPH School News

02-14-2016From the PrincipalMrs. Catherine Lucero

A Note from the Principal:

Registration for the 2016-2017 School Year has begun. If you are interested in giving your child a quality Catholic Education, please call the school office and make an appointment with the Principal.

Our Lady of Perpetual Help offers Preschool – 8th grade and we would love for your family join the OLPH family!

No school Monday, February 15 in honor of President’s Day.

Some of our 8th grade students will be going on a Mission Trip to Mexico in May and will be hosting a Dinner/Entertainment Night on Feb 27 at 6:30pm, after the 5:00pm Mass. Tickets will be available at the parish and school office, and will be sold after all of the Masses the weekend of Feb 20/21.

Nota de la Directora:

La inscripción para el año escolar 2016-2017 ha comenzado. Si usted está interesado en dar a su hijo una Educación Católica, de calidad por favor llame a la oficina de la escuela para hacer una cita con la directora.

Nuestra Señora del Perpetuo Socorro ofrece un programa preescolar hasta el octavo grado y nos gustaría que su familia se uniera a la familia de OLPH!

No hay clases el lunes 15 de febrero en honor del Día de los Presidentes.

Algunos de nuestros estudiantes del 8o grado harán un viaje misionero a México en mayo y habrá una cena con entretañimiento el 27 de febrero a las 6:30pm después de la Misa de las 5:00pm para ayudarles a recaudar fondos. Los boletos estarán disponibles en la oficina de la parroquia y la escuela, y serán vendidos después de todas las misas del fin de semana del 20 y 21 de febrero.

BACK TO LIST